.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایتی از درخواست عجیب اسفندیار مشایی
زهرا شجاعی داستانی جالب از اولین جلسه احمدی‌نژاد در کابینه که طبیعتا با وزرای کابینه خاتمی بوده است، نقل کرده است که شنیدنی است.

ایسنا: زهرا شجاعی داستانی جالب از اولین جلسه احمدی‌نژاد در کابینه که طبیعتا با وزرای کابینه خاتمی بوده است، نقل کرده است که شنیدنی است.

زهرا شجاعی در گفتگویی با اندیشه پویا اظهار کرد: با شرکت در هیئت دولت نهم تفاوت چشمگیر دوکابینه قبلی و جدید را متوجه شدم. از کابینه آقای خاتمی تنها من و آقای شیبانی رییس بانک مرکزی و دکتر رحمتی وزیر راه حضور داشتیم و آقای مهرعلیزاده هم که به‌کل نیامد. فضا سنگین بود. دستور جلسه خیلی ساده بود.

آقای احمدی‌نژاد از روی متن می‌خواند و هر موضوعی که تمام می‌شد دعوت به صلوات می‌کرد و وارد دستور جلسه بعدی می‌شد. نزدیک نیمه شعبان بودیم. آقای مشایی طرحی آورد با عنوان «میثاق با امام زمان، بیعت با رهبری» و یک میلیارد تومان برای شربت و شیرینی در جمکران درخواست هزینه کرد ...

وی افزود: آقای رحمتی وزیر راه در آن جلسه پیشنهاد خوبی دادند. گفتند که شربت و شیرینی که دولتی نیست و نیاز به تعیین اعتبار ندارد و به‌جای آن می‌توانید پانصد میلیون دیگر روی آن بودجه بگذارید تا ما جاده قم – جمکران را درست کنیم تا مردم در مسیر زیارت آسیب نبینند.

آقای احمدی‌نژاد ناراحت شد و اعتراض کرد که این چه تفکری است، صدایش بالا رفت که دولت عوض‌شده و شما فکر می‌کنید مملکت را وزارتخانه حفظ می‌کند؟ گفت «جمکران است که کشور را حفظ می‌کند.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

safa 27 بهمن 1393
آخر و عاقبتش معلوم شد چیجوری حفظ شد
فرهنگ جو 28 بهمن 1393
تا دیروز کجا بودی خانم شجاعی حالا امروزیاد خاطرات افتادید چرا این خاطرات بعد ازاینهمه سال یاد آوری میشه
تو را بخدا نگید نمی تونستیم و نمی شد و در خفغان بودیم و .....
بسیار هم آزادی در دوره های یاد شده بوده نمونه اون هم اینکه مجلس به راحتی دو مرتبه طرح سوال از ریاست جمهور را بیان کرد و نماینده مازندران لیدر اصلی این طرح بوده پس خاطره سازی نکنید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.458 seconds.